مرکز کامپیوتر وبازی {زوس}/علیرضا شیخیانی

ZoooS Komputer and game

زوس برای کامپیوتر وبازی

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

شما میتونید به راحتی آب خوردن و با یک ابزار بسیار ساده اینترنت رایگان پرسرعت داشته باشید.تنها چیزی که نیاز دارید یک نوع اتصال به انترنت هست،حالا فرقی نمیکنه چه اینترنتی(Dialup-GPRS-ADSL) یا هرنوع اینترنت دیگه.

دومین چیزی که نیاز دارید یک ابزار ساده به نام Free web tool هست که خیلی از سایت ها اون رو با دریافت مبالغ بسیار زیاد در اختیار شما قرار میدهند(گول اینگونه افراد را نخورید چون کلاه برداریه).

من در این پست آخرین ورژن این ابزار نایاب و با ارزش را به صورت رایگان برای شما عزیزان قرار میدهم که میتونید براحتی اون رو دانلود کنید و از اینترنت رایگان لذت ببرید.در واقع کار این نرم افزار اینه که با استفاده از روشهای مختلف شرکت های مخابراتی را دور میزنه و درنهایت هیچ هزینه ای درقبال اینترنت برای شما نمیندازه *حتی یک ریال*

از ویژگی های دیگه ی این نرم افزار میشه به افزایش سرعت اینترنت اشاره کرد که قادره سرعت باز شدن صفحات وب را تا 6 برابر و سرعت دانلود را تا 18 برابر افزایش دهد.

در ضمن باید عرض کنم کار با این برنامه بسیار راحته،فقط کافیه پس از دانلود و نصب برنامه وارد آن شوید و دکمه ی Start را کلیک کنید.البته بهتر است تیک گذینه ی Run browser را نیز فعال کنید تا مرورگر شما به صورت اتوماتیک باز شود.

این نرم افزار  برای ویندوز  ارائه شده است که می توانید آنها را از لینک زیر دانلود کنید.

 

(ورژن جدید اندروید اضافه شد V4.4.1)


            دانلود برنامه                                 رمز فایل:zooos.blog.ir      منبع:زوس
  • 4.12 مگابایت



____________________________________________________________________________________________



گردوی بوانات



وبلاگ وربوطه:http://gerdo-bavanat.blog.ir/






  • ۹۴/۰۳/۰۱
  • علیرضا شیخیانی

نظرات (۱۲)

من سیستمم مایکروسافت داره برا همون هم بجای کروم واسم مایکرو سافت باز شد ایا میشه از اونجا وارد سایت ایرانی بشم و بعد رایگان دانلود کنم؟

درسته؟؟؟؟؟؟

سلام و ارز ادب من یه سوال داشتم من برنامه را روشن و استارت کردم بار اول که درست کار کرد و به یک وای فای رایگان متصل شدم اما بار دوم استارت کردم از یک دقیقه هم بیشتر صبر کردم اما وصل نشد بعد شارژ اینترنت را هم چک کردم درست بود اما باز هم به وای فای رایگان وصل نشدم میشه بگیر باید چیکار کنم ؟

ممنون از سایت پوچتون

دروغ پشت دروغ دان نکنید من دان کردم نت نمیاره ینا یک نوع دروغ گو هستن من دان کردم اینترنت رایگان نمیدهچرت نگید لطفا 

سلام ممنون ولی ؟> نرم افزار بطریقی که گفتید نصب کردم و اوکی کردم ولی باز نمیشود

من الان دان می کنم #دان
سلام الان که فروردین ۹۸ هستیم هنوز فعاله؟
سلام داداش الکیه که من هر کارمیکنم نمیشه برا دوتا نظرو دانلود کردن 4 میگ دروغا رو بافتی البته شایدم راسته من بلد نیستم ها؟ راهنمایی کن

ادامه بده دادا پشتتیم!
نرم افزار الکیه!نه سرعت نتو زیاد میکنه نه رایگان میکنه!!
پاسخ:
در جواب شما باید بگویم که شما حتما اهنگامی که اینترنتتان شارژ بوده از برنامه استفاده کردید و این برنامه موقعی کار می کند که اینرنت تمام شده باشد.هنگام تمام شدن شارژ اینترنت ADSL تان باید برنامه را باز کرده برنامه حدود یک دقیقه طول می کشد تا کار خود را انجام دهد و سپس با تمام شدن این کار مرورگر به طور اتماتیک باز می شود
*مرور گر اکسپولور پیشنهاد می شود
  • "" نیک بخت"
  • با سلام خدمت شما دوست عزیز
    وب بسیار جالبی داری!!!
    برای تبادل لینک می توانید با ما همکاری کنید
    متشکرم
    اعلام امادگی در نظرات
    بازدید وب خود را افزایش دهید
    ما آماده ایم به محض اطلاع لینک می شوید
    ما را با نام
    گردوی بوانات و سلامتی
    لینک فرمایید

    gerdo-bavanat.blog.ir
    پاسخ:
    zooos.blog.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی