مرکز کامپیوتر وبازی {زوس}/علیرضا شیخیانی

ZoooS Komputer and game

زوس برای کامپیوتر وبازی

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰
      سلام بر دوستان عزیز

         به لطف حضرت زهرا(سلام الله علیها)بالاخره پس از مدت ها انتظار محصولات گروه انیمیشن فاطمه زهرا(سلام الله علیها)جهت خرید درسایت گروه قرارگرفت.
انیمیشن ایرانی ضد صهیونیستی که در اسراییل پخش شد اما در ایران نه!

این انیمیشن موجب اعتراض صهیونیستها به  وزیر امور خارجه ایران شد.
 
 انیمشین مربوطه  به دلیل کیفیت  بسیار بالای فنی و موضوع جنجالی اش تا به حال  تعجب و تحسین بسیاری از کابران  اینترنتی ایرانی وخارجی را برانگیخته است.
 
بطوریکه بعضی از کاربران در یادداشتهای خود از شگفت انگیز و شجاع بودن ایرانی ها حرف زدند و یا به صورت خودجوش آنرا در فرانسه پخش می کنند و همینطور درخواست تکثیر در کشور نیوزلند و آلمان را داشته اند.

انیمیشن مزبور حتی در شبکه 2رژیم صهیونیستی پخش وتحلیل شده ورژیم صهیونیستی مراتب اعتراض خود را نسبت به ساخت این انیمیشن فاخر ایرانی اعلام کرده  است.
 
ولی متاسفانه در ایران ارگانی حمایت درخوری از این انیمیشن نکرده است.


دریافت کامل پیام راشل کوری2:
 
         
             

                               
                       
برای حمایت از انیمیشن و گروه انیمیشن فاطمه زهر (س) می توانید از بنر زیر استفاده کنید

                                                             
در پناه حق
  • علیرضا شیخیانی
  • ۰
  • ۰

شما میتونید به راحتی آب خوردن و با یک ابزار بسیار ساده اینترنت رایگان پرسرعت داشته باشید.تنها چیزی که نیاز دارید یک نوع اتصال به انترنت هست،حالا فرقی نمیکنه چه اینترنتی(Dialup-GPRS-ADSL) یا هرنوع اینترنت دیگه.

دومین چیزی که نیاز دارید یک ابزار ساده به نام Free web tool هست که خیلی از سایت ها اون رو با دریافت مبالغ بسیار زیاد در اختیار شما قرار میدهند(گول اینگونه افراد را نخورید چون کلاه برداریه).

من در این پست آخرین ورژن این ابزار نایاب و با ارزش را به صورت رایگان برای شما عزیزان قرار میدهم که میتونید براحتی اون رو دانلود کنید و از اینترنت رایگان لذت ببرید.در واقع کار این نرم افزار اینه که با استفاده از روشهای مختلف شرکت های مخابراتی را دور میزنه و درنهایت هیچ هزینه ای درقبال اینترنت برای شما نمیندازه *حتی یک ریال*

از ویژگی های دیگه ی این نرم افزار میشه به افزایش سرعت اینترنت اشاره کرد که قادره سرعت باز شدن صفحات وب را تا 6 برابر و سرعت دانلود را تا 18 برابر افزایش دهد.

در ضمن باید عرض کنم کار با این برنامه بسیار راحته،فقط کافیه پس از دانلود و نصب برنامه وارد آن شوید و دکمه ی Start را کلیک کنید.البته بهتر است تیک گذینه ی Run browser را نیز فعال کنید تا مرورگر شما به صورت اتوماتیک باز شود.

این نرم افزار  برای ویندوز  ارائه شده است که می توانید آنها را از لینک زیر دانلود کنید.

 

(ورژن جدید اندروید اضافه شد V4.4.1)


            دانلود برنامه                                 رمز فایل:zooos.blog.ir      منبع:زوس
  • 4.12 مگابایت



____________________________________________________________________________________________



گردوی بوانات



وبلاگ وربوطه:http://gerdo-bavanat.blog.ir/






  • علیرضا شیخیانی